Si hei!

United Borgere Av Norge

Si hei!

Postby Sir Trek » Wed Aug 10, 2011 12:45 am

Er du norsk, eller bor i Norge?

Kom inn her og si hei da vel! Kom gjerne med en liten presentasjon av deg selv om du vil :)
"Everyone should be respected as an individual, but no one idolized." - Albert Einstein
Sir Trek
Activist

Re: Si hei!

Postby ex nihilo » Thu Aug 11, 2011 8:44 pm

Does "Si gei" mean "say hi"?

If so, Hello! :lol:
"Pah! It's only as complicated as you choose to make it! Was the old woman happy? Unhappy? Who can say? One can never know for true, you simply make your best attempt and move on..." -Grimorie Weiss, refering to doing right and making happy.
ex nihilo
Centurian

Postby Anomander » Fri Aug 12, 2011 2:29 pm

Heisann ^^ Snublet over dette, og selv om jeg har null tro på at dette noensinne kan forandre selv en liten flik av verden, så er det jo gøy å se at fornuftige folk eksisterer der ute. Håper jo mine spådommer til tross, at jeg får høre om dere på nyhetene om noen år.
Anomander
New Member

Postby Nathan Sanders » Fri Aug 12, 2011 11:13 pm

Damjan Pasarić wrote:Si hei?
That sounds familiar...

Image

LOL just joking, couldn't resist it. :lol: :lol:

Oh hitler cat, where have you been?
Nathan Sanders
Admin

Postby Fotsopp » Wed Aug 17, 2011 3:49 pm

Sir Trek wrote:Er du norsk, eller bor i Norge?

Kom inn her og si hei da vel! Kom gjerne med en liten presentasjon av deg selv om du vil :)

Heter Petter og har tre år medier og kommunikasjon som kan være nyttig, gi en mail hvis dere trenger noe.

Anomander wrote:Heisann ^^ Snublet over dette, og selv om jeg har null tro på at dette noensinne kan forandre selv en liten flik av verden, så er det jo gøy å se at fornuftige folk eksisterer der ute. Håper jo mine spådommer til tross, at jeg får høre om dere på nyhetene om noen år.

+1
er veldig enig :D
Fotsopp
New Member

Postby Wolfgang » Mon Aug 22, 2011 1:44 pm

Heihei! Synes dette var et fint tiltak med et fint navn. Kan ikke si meg uenig i noen av punktene i manifestet. Som andre har poengtert er også jeg skeptisk til at dette kan føre noen steds, men om det gjør det, kan jeg godt ta i et tak. Sprer i hvertfall ordet.

Roy, 26
"Reason is not automatic. Those who deny it cannot be conquered by it. Do not count on them. Leave them alone."

- Ayn Rand
Wolfgang
Citizen

Postby mortimmer » Mon Aug 22, 2011 7:58 pm

hei.

som øvrige har jeg "bare snublet over" dette. det hindrer ikke at jeg støtter "manifestet". legger også merke til en viss skepsis. beklageligvis er denne vellfundert.

slutt og tvil. "handle lokalt, tenke globalt" og "mange bekker små" også videre.

1. ikke kjøp på kreditt.
2. kildesorter.
3. meld deg inn i en arbeidstakerorganisasjon.
4. lavkonsum.

sigvard m.
Tenk progresivt!
mortimmer
New Member

Return to United Citizens Of Norway